רוצים להקים בלוג ואין לכם סבלנות? להקמת בלוג בחינם צרו קשר במייל: ioultd@gmail.com

יום שישי, 17 באפריל 2009

הקמת בלוג בקלות - חשיפה היא מילת המפתח!

על מנת ליצור מקור הכנסה מהאינטרנט אתם צריכים פלטפורמה שתהיה לכם שליטה עליה, כמו אתר אינטרנט, בלוג, פורום או כל דבר שאנשים אחרים ברשת מעוניינים לקרוא את מה שיש לכם להגיד.

ישנם כמה כלים עיקריים להקמת בלוג.
כפי שתראו בהמשך, המערכת העדיפה עליי, Blogger.com שזו מערכת הבלוגים החינמית של גוגל שאתם רואים ברגע זה. בבלוגר ניתן להקים בלוג תוך 3 דקות. ההסברים הם פשוטים וברורים.

מערכת הבלוגים של תפוז, שהיא מערכת הבלוגים החזקה ביותר בארץ מבחינת החשיפה, כמעט כל בלוג שתקימו בתפוז יופיע בגוגל בחיפוש תוך ימים ספורים. גם מערכת זו פשוטה ביותר ומצריכה הרשמה והקמה בכמה שלבים פשוטים.

כאמור, חשיפה היא מילת המפתח! כאן נכנסת היצירתיות שלכם לפעולה! מי שלא מוכן לעבוד קשה שיפרוש עכשיו. חשיפה=פרסום אורגני בתוצאות החיפוש של גוגל. (אורגני=לא קישורים ממומנים אלא חשיפה בראש התוצאות הטבעיות).

מחקרים שנעשו מראים כי 100% רואים את 3 התוצאות הראשונות.
80% לערך רואים את 4-6 התוצאות הבאות.
ובהדרגה כמובן האחוזים צונחים וכמובן החשיפה ולכן המשמעות היא שאנחנו צריכים להתברג בין התוצאות העליונות או לפחות בדף הראשון של גוגל.

ישנם כמה סוגים של בלוגים:
1. בלוג אישי - של אנשים שכותבים על כל מיני חוויות ונושאים שקשורים לליבם - הבלוגים האלה בדרך כלל לא זוכים לחשיפות רבות. והחשיפות שהם מקבלים הם בדרך כלל קבועות של קהל קוראים קבוע.

2. בלוג ארעי - בלוגים שעוסקים בנושא של "שיחות ברזיה" כמו בלוג על התוכנית "הישרדות". או "האח הגדול" בלוגים אלה טובים לתקופה הרלוונטית ולאחר מכן לא שווים כלום מבחינת החשיפה.

3. בלוג מתחדש - בלוג שמחדש את התוכן שלו וגם הקוראים שלו מתחדשים באופן קבוע, שימו לב לבלוג: סיכומים לאוניברסיטה הפתוחה שהקמתי, זהו בלוג שמאגד בתוכו סיכומים של סטודנטים שלומדים בפתוחה ומכאן הם מתחדשים כל הזמן ונעזרים בשירות שהבלוג מעניק. שימו לב גם למבנה של בלוג זה ולפרטים שבו, על בלוג זה ארחיב בהמשך.

4. בלוג ארעי מתחדש - זה סוג של שילוב בין שני הסוגים לעיל, תוכן שמתחדש וקהל שמתחדש שעוסק בנושא מסויים קבוע. כמו בלוג לצפייה ישירה בסדרות אהובות. כמו הבלוג הזה: NoYesNoHot שמספק קישורים לסדרות כמו הבורר ונמלטים. החשיפה של בלוגים מסוג זה היא מעולה אבל ישנה תחרות גדולה על הקהל, כי ישנם בלוגים רבים כאלה. על הסדרה הבורר בצפייה ישירה ישנם לפחות 10 בלוגים דומים.

השלב הבא לאחר הקמת בלוג ויצירת תכנים מושכים קהל הוא להשתמש בנכסי הנדל"ן שיש לכם בבלוג, שטחים.
בשטחים האלה ניתן להכניס מודעות אדסנס של גוגל, פרסומות של תוכניות שותפים כמו של שותפים.נט או wesell כאשר מדובר למעשה בפרסום המבוסס על תוצאות. כל הפניה שתעבירו באמצעות הלינק מהאתר שלכם תזוכו בסכום מסויים של כסף.

שימו לב למבנה הבלוגים של איביי למתחילים ושל הסיכומים לאוניברסיטה הפתוחה ותראו צורת שימוש בשטחי האתר לצורך פרסום. היתרון במערכת בלוגר היא שגם בעת כניסה לפוסט מסויים כל הפרסומות נשארות במקום.

2 תגובות:

  1. כן ,
    דרך מצוינת לעשות כסף דרך אגב ,
    כמובן שאם רוצים בלוג רציני ,
    לא בונים אותו דרך בלוגר .
    כיוון שבלוגר מאפשר לנו תכנות קבוע שיש לכל הבלוגים הבנויים שלו , לפיכך לבלוג שלכם אין שום מקוריות ,
    ושום דבר שמיחד אותו במראו.
    במקרה שרוצים לפתוח משהו רציני ,
    עדיף להוציא קצת כסף. 

    השבמחק
  2. אני לא דואג להכנסות אני דואג להוצאות מי ישלם, בנון?

    הרעיון כאן הוא להרוויח כסף ללא כל השקעה כספית. אם נשקיע כסף בפרסום ובאתר שלא בבלוגר או במסגרת חינאמית אחרת הסיכוי להרוויח אינו בהכרח גבוה יותר.

    השבמחק