רוצים להקים בלוג ואין לכם סבלנות? להקמת בלוג בחינם צרו קשר במייל: ioultd@gmail.com

יום חמישי, 16 באפריל 2009

לפני הכל - קצת הוכחות וקבלות

אני יודע שיש המון בלוגים ואתרים שעוסקים בנישה הזו של יצירת הכנסות מהאינטרנט, אולם לא כולם טורחים להציג גם קבלות. בשביל להוכיח כי הדבר אכן אפשרי אני רוצה להציג מספר הוכחות. כמובן שיהיו צינים שיאמרו שזה בולשיט או שיצחקו על ההכנסות היחסיות הנמוכות, אלה מוזמנים לחזור לפוסט הראשון שבו אני כותב שניתן להשיג הכנסה נוספת של בין 300-600 דולר לחודש. אני לא גורו של תוכניות שותפים, כמו המליונר בפיג'מה (חפשו בגוגל) או גורו של eBay כמו אלי שמעוני (חפשו גם בגוגל) אבל הכסף שאני מקבל מגוגל וממסחר באיביי הוא אחלה של דמי כיס.
בתמונה הבאה ניתן לראות את ההכנסות האחרונות שלי מגוגל אדסנס לחיפוש: (בהמשך הפוסטים אסביר מה זה בדיוק).


בתמונה הבאה ניתן לראות את ההכנסות מתוכנית גוגל אדסנס לתוכן:



ובתמונה האחרונה ניתן לראות את חשבון ה- Paypal שלי:


חשבון זה מרכז את נושא הסליקה והתשלומים שאני מקבל ממכירת מוצרים ב- eBay.
כמובן שאני מוכן לחשוף אם יהיה צורך את הרווחים החודשיים שלי.
אולי כדאי שניגש לת'כלס, איך מייצרים רווחים כאלה ואולי אף הרבה יותר טובים בעזרת כמה כלים פשוטים?
מתחילים לעבוד...
(לא רק במקום עבודה אלא כבעלי עסק ליצירת הכנסות מהאינטרנט).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה